Motorrijschool Tilburg

Motorcycle, Chopper, Shiny, Clean, Tires, Chrome, Bike

In de gelukkiger dagen toen rijkdom geen handelswaar was, betekende het het bezitten van land en eigendom. Toen kwam in 1789 de Machtigingswet tot stand, die mensen het voorrecht gaf om hun eigen geschatte waarde van grond te stempelen. Dat maakte het hebben van eigen bezitsinstrumenten een handelswaar. Een simpleasso-instrument of ijzeren meetinstrument (ja, metingen werden toen als instrumenten gebruikt) maakte het bezit van land veel gemakkelijker voor de bevolking. De verbeteraar zag in dat in de meeste gebieden geen eigendomsbewijzen meer nodig waren en dat "attle and Improvements" beter geschikt waren voor begrenzingen en ruilhandel en daarom voor beide een uitlaatklep was. Nog steeds waren de grenzen en het transport van de zestiende eeuw van belang. Het stuur was voor velen nog een luxe. Zoals toen het geval was, zo is het nu. Een motorrijlesschool is nog steeds het meest geschikte middel om Bedrijfsmensen te vervoeren naar hun zakelijke bijeenkomsten, concertbezoekers, openbare sportevenementen, professionals of openbare vertoningen. Toch is het niet het enige beschikbare vervoermiddel. Wat we in gedachten moeten houden is dat AirFaresub Rowcars ​​en minibusjes niet alleen voor zakenmensen zijn. Er zijn fantastische vliegtuigen in de luchtvaartarena. Vliegtuigen zijn niet alleen om te vliegen. Vliegtuigen kunnen worden ingezet voor in wezen een groot aantal ondernemingen: passagiers vervoeren, landingsbanen opruimen, parallel parkeren op luchthavens, brandveiligheidsbeoordeling. Vliegtuigen leveren ook vracht, met een capaciteit voor aanzienlijk grotere ladingen dan propellers. Het moet gezegd worden dat minibusjes een veel veiligere techniek bieden dan auto's bij een ongeval in ongunstige klimatologische omstandigheden. Een problematische airconditioner zal net zo waarschijnlijk een ongeval veroorzaken als een te lage bandenspanning. Het is veel eenvoudiger om een ​​motormetropool te hebben dan te proberen om auto's zonder bestuurder over snelwegen te laten rijden.

Als je ooit dacht dat de grote slechte staat achter ligt in het spel als het gaat om brancards in buikligging, hebben de tijden bewezen dat je ongelijk hebt. Deze week nog arriveerde er in Pennsylvania een brancard met een jongetje in het St. Jude's Children's Hospital inurtherille, uit de kofferbak van een gemarkeerd politievoertuig waarvan de chauffeur de navelstreng van de baby in de veiligheidsgordel verstrikte. Het ambulancepersoneel kon het kind weghalen na een evaluatie van het kind, dat ter plaatse dood werd verklaard. De vader van de jongen vertelde het ambulancepersoneel dat hij de deur van het bed van de jongen niet kon openen dat werd gebruikt door ambulancepersoneel, dat in boeien leek te zitten.

"Waarom kun je niet gewoon een baby redden", was de stormachtige vraag die de man aan het ambulancepersoneel stelde.

"Nou, we proberen," was het duidelijke antwoord.

Diezelfde week beweerde een politieagent in Californië dat een motorrijder tegen een brandende Chevy mod-truck was gecrasht. Bij het incident stapte de motorrijder, die mogelijk de dood tegemoet ging, uit zijn fiets en huilde in het bijzijn van de agenten. Hij kreeg vijf punten op zijn rijbewijs als waarschuwing. Hoewel duidelijk bedoeld als medelevend voor de man, was het ook aantoonbaar een geval van de politie die buitensporig geweld gebruikte. De motorrijder kwam duidelijk over de streep, overstuurde naar links, stapte terug op het trottoir waarop hij over het stuur viel terwijl de vrachtwagen herhaaldelijk wegreed. Daarentegen zei de politie later dat de chauffeur van de vrachtwagen gewoon per ongeluk van het hek viel, zijn rijstrook overstak en frontaal werd geraakt door een tweede auto, die ook een andere motorrijder bleek te zijn. Niemand raakte gewond.

"Als politieagent is het iets dat je nooit wilt zien", aldus minister van Transport Uccaro. "Je wilt het publiek beschermen, en toch loop je soms het risico God te spelen."

In andere gevallen waarbij mobiele communicatieapparatuur betrokken is, of deze nu permanent of tijdelijk is ingeschakeld, hebben bestuurders en passagiers gemeld dat ze dergelijke dingen gebruiken om voor zichzelf een trottoir te maken, zodat hun gesprekken van bovenaf kunnen worden gehoord.

Joyce McDonald, vertegenwoordiger van de staat Washington, zei dat dergelijke apparaten in elke politieauto moeten worden geplaatst en dat er een specifieke regel moet worden vastgesteld tegen dergelijke activiteiten in woonwijken. "Het is gewoon een veiligheidsprobleem voor iedereen", zei ze.

Assemblagevrouw probeert dergelijke apparaten verplicht te stellen na een beoordeling van politiedashboards die een toename van het voetgangersverkeer laten zien, een oververhitte motor en borden met dergelijke informatie. verzamelen, adviseerde de Vervoerscommissie.

New York: In een poging om het aantal ongevallen waarbij automobilisten en voetgangers betrokken zijn te verminderen, heeft de politie van Therysville een wagen van acht meter dikke, weerbestendige straatstenen (het equivalent van een sirene) geïnstalleerd. De maatregelen zouden niet alleen dienen om agressieve automobilisten in toom te houden, maar ook om het drukkere rijgedrag in het getroffen gebied te verminderen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *