De veerboot van de staat Washington

Lage Hoekfoto Van Vliegtuig Dat Over Hoogbouw Vliegt

Het veerbootsysteem van de staat Washington is waarschijnlijk het meest in het oog springende voorbeeld van openbaar vervoerorganisatie. Naast een aantal voordelen, heeft het systeem ook een aantal nadelen. Daarom zal een analyse van voetafdrukken, overbezetting, contracten, telefoons, internetconferenties en nachtelijke kronkels, naast een ontnuchterende kostenanalyse, zeker de beste optie aan het licht brengen. Hieronder volgt een overzicht van enkele van de kwesties die moeten worden aangepakt om een hoge tevredenheidsindex van de veerbootklanten te behouden.

M Sora Analisten zouden kunnen suggereren dat de meest urgente kwestie de niet genoemde concurrent is. Volgens Washington State Ferries hebben zij 1.250 vracht- en ferryboten die momenteel de wateren van de Pacific Northwest bevaren. Zeggen dat de andere boten in de vloot de over-the-water-scheepvaartcapaciteit eenvoudigweg niet kunnen bijbenen, ondanks het feit dat de buitenste rijstrook op de veerbootroute wegens werkzaamheden gesloten is, zou een smet zijn op het merkimago van de staat.

Bovendien beperkt het feit dat de buitenrijstrook is afgesloten ook het aantal voertuigen, dat op bepaalde tijdstippen van de dag aanzienlijk kan dalen. Het behoeft geen betoog dat dit niet veel goeds belooft voor speciale evenementenketens. Integendeel, het is een perfecte gelegenheid voor de speciale evenementenwinkeliers om marktaandeel af te snoepen van de plaatselijke bevolking, en niet te vergeten dat de roadshow hier ook zal worden gehouden.

DDC Online

Washington State Ferries zegt wel dat ze van plan zijn DCX te contracteren om op te treden als exclusief agent voor de verkoop buiten de vloot. Zij zullen DCX ergens dit kwartaal een tegenbod doen voor de genoemde vergoedingen, plus een bescheiden voorraad van de ontbrekende 50 nieuwe motoren.

Zowel GM als Ford zijn blijkbaar terughoudend met de veerdiensten. Blijkbaar heeft Ford al een reserve aan motoren voor hun klanten samengesteld voor het geval DCX het contract verliest. GM van zijn kant is in het geheim aan het rondkijken voor mogelijke overnames van contracten. Volgens industrie-experts wacht GM waarschijnlijk op de resultaten van de luxe studies totdat zij zeker zijn van de financiële vooruitzichten van een ferry-contract.

Het tijdelijk stilleggen van de veerboten zou voor de staat een gelegenheid kunnen zijn om de nodige middelen bijeen te brengen om het stijgende wegen- en motorvoertuigenpakket te dekken. De tijdelijke sluiting van de veerboten zou ook de nodige ruimte kunnen vrijmaken voor een speciaal voor veerbootactiviteiten ingericht tankstation. Airport service

Met het oog op haar doelstelling om de levensstandaard van de mensen niet te belemmeren, zou de staatsregering ook kunnen denken aan het openen van een soort fonds dat gebruikt zou kunnen worden voor veiligheid, verlichting, onderhoud en bescherming tegen overstromingen.

De federale regering zorgt momenteel, met de hulp van de Texas State Trucking Association, voor de opruiming langs de Golfkust. De vereniging zorgt ervoor dat er geen schade wordt toegebracht aan onvervangbare historische waarden. Met andere woorden, het volmaakt goede werk van de mensheid wordt op een minder dan engelachtig motief afgewenteld; wil de hele soort echter tevreden zijn, dan moeten de mensen via geldelijke middelen bijspringen. In dit geval zal de staat Washington meer moeten bijdragen dan wat hij effectief kan bieden.

Intussen stellen de staatsregering, de stadsregering en de burgers van de grotere San Jacsie-gemeenschap zich slechts één heel eenvoudige vraag. Of de veerboten over minder dan drie weken echt weer op de weg zullen zijn, moet nog worden beantwoord. Zullen de burgers van de staat de ramp die zoveel andere gemeenschappen in Texas heeft getroffen, blijven negeren?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *